close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

החשיבות של מכונות תעשייתיות בקבלת הכשר רבני

מערכת שורשה אלול, תשפ25/08/2020

ברגע שהגורם האנושי לא מעורב בתהליך, הסיכוי לקבלת הכשר עולה

תגיות:
כיצד מכונות תעשייתיות יעזרו לכם לקבל הכשר מהרבנות?
עסקי מזון שפועלים בתחום הייצור, זקוקים גם להכשר רבני. ללא הכשר זה העסק עלול להיות מושבת ולגרום לאובדן הכנסות משמעותי. אחת האפשרויות להימנע מבעיות שכאלו היא באמצעות שילוב של מכונות תעשייתיות בקו הייצור. מכונות אלו מסוגלות לבצע את כל התהליכים הנדרשים להשגת הכשרות באופן אוטומטי ואף לתרום בהיבטים רבים נוספים. באלו מכונות מדובר וכיצד הדבר מתבטא בשטח? מייד תבינו.

קו ייצור אוטומטי באמצעות מכונה – הפתרון לקבלת הכשר
כלל האצבע אומר שככל שיותר ידיים עובדות
נוגעות בחומרי הגלם ובמוצרים בשלבי הייצור השונים, כך עולה הסיכוי לבעיות כשרות. בדיוק בשל כך חשוב כי כל קו הייצור יפעל בצורה אוטומטית באמצעות מכונות מתאימות. ברגע שהגורם האנושי לא מעורב בתהליך, הסיכוי לקבלת הכשר עולה. אין מדובר פה רק על מכונות שקילה ואריזה סטנדרטיות שמבצעות את פעולתן ללא מגע יד אדם, אלא גם על מכונות הדבקה שמסמנות בעצמן את המוצרים באמצעות מדבקות על פי ההנחיות של ההשגחה (מדבקת "כשר", "כשר גלאט" וכו'). ניתן למצוא גם מכונות שפועלות כסוג של גלאי מתכות במטרה לזהות חומרים זרים שלא אמורים להימצא במוצר הסופי ואולי פוגעים בכשרותו. כך גם לגבי מכונות שמזהות חרקים ומזיקים נוספים שחדרו לקו הייצור. ברגע שמתגלה מוצר שאינו זהה לסטנדרטים שנקבעו, הוא מייד יפלט מחוץ לקו הייצור.

יתרונות נוספים של שילוב מכונות תעשייתיות בבית העסק
מעבר לעניין הכשרות, שילוב של מכונות בקו הייצור יכול לתרום בעוד היבטים:
• התייעלות – באמצעות המכונות, קו הייצור הופך ליעיל ומהיר יותר ויאפשר לכם להתפתח לייצור המוני.
• חיסכון בכוח אדם – במרבית המקרים, מכונה אחת יכולה להחליף הרבה יותר מעובד אחד, כך שבסופו של דבר מדובר בחיסכון עצום בעלויות לאורך הזמן.
• ניקיון – כאשר הפעולה מבוצעת באופן קפדני על ידי מכונה, המתחם נשאר נקי יותר וכך גם המוצרים עצמם. יש לקחת בחשבון כי נושא הניקיון אף הוא נבחן כאשר רוצים להעניק הכשר לעסק מסויים.

דגשים ברכישת המכונות
מכונות תעשייתיות לבית העסק יש לרכוש אך ורק דרך ספק גדול ומוכר. אצל ספק שכזה תמצאו מגוון רחב של מכונות תוצרת המותגים המובילים בעולם ותוכלו לבחור בהתאמה אישית מושלמת לצרכים. למשל, תוכלו לבחור בין מכונות אריזה שמתאימות למוצרים יבשים או קרים וקפואים, מכונות שקילה שמסוגלות לשקול כמה מוצרים בו זמנית ועוד. לא משנה באיזה סוג של מכונות תבחרו, חשוב לשים לב כי ניתן לנקות אותן בקלות בגמר הפעילות (כאמור, הדבר חשוב לשם קבלת ההכשר) ושמציעות קו ייצור נפרד בין מוצרים חלביים לבשריים באמצעות החלפת האלמנטים בהן. אצל ספק איכותי גם תקבלו מענה מיידי לכל תקלה שתצוץ, כך שקו הייצור שלכם לא יושבת לרגע.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה